Veebipoe omanik on GEMEX trading, SIA (edaspidi veebipood), registrikood 40103661189, asukohaga Rīga, Aleksandra Čaka iela 81, LV-1011.
Müügitingimused kehtivad kaupade ostmisel veebipoest. Kaupade hinnad on toodud toodete juures. Hinnale lisandub transporditasu, mille suurus sõltub ostja asukohast ja tarnemeetodist. Transpordikulu kuvatakse tellimuse vormistamisel. Kõik hinnad on eurodes (€). Tootekirjeldus on esitatud vahetult toote juures.
Soovitud tooted lisatakse ostukorvi. Seejärel tuleb täita vajalikud väljad ja valida sobiv tarnemeetod. Tellimuse kogumaksumus kuvatakse ekraanil. Tasuda saab turvaliselt järgmiste Maksekeskus AS pakutavate makseviisidega:
Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay, Citadele
Läti pangalingid: Swedbank, SEB, Citadele ja Luminor
Leedu pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, Šiaulių Bankas
Osta kohe, maksa hiljem: Indivy, Indivy 3, Liisi ID, BigBank, Moki3, Mokilizingas
Soome pangalingid: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästöpankki, OP, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki
Kaardimaksed: Visa / MasterCard
Kingituskaart: Kniks kinkekaart
NB! Pangalingiga makstes tuleb tellimus kinnitada ja vajutada nuppu „Tagasi kaupmehe juurde“.
Makse sooritamiseks vajalikud isikuandmed edastatakse volitatud töötlejale Maksekeskus AS. Müügileping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest veebipoe arvelduskontole.
Lisaks ülalnimetatud makseviisidele on saadaval:
Pangaülekanne
ESTO makseviisid
Kui kaupa ei ole võimalik tarnida laoseisu lõppemise või muu põhjuse tõttu, teavitatakse ostjat esimesel võimalusel ning tasutud raha (sh transpordikulu) tagastatakse viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates teavituse saamisest.
Kaupu tarnitakse järgmistesse riikidesse: Leedu ja teised EL-i riigid. Väljaspool EL-i tarnetingimuste ja hindade kohta palume ühendust võtta.
Tellimuse kättesaamiseks on järgmised võimalused: DPD ja Omniva pakiautomaadid, kullerteenus (Omniva, DPD, Raben, Itella).
Kõik saadetised Eestis jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtkohta 3–15 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest (kui ei ole kokku lepitud teisiti). Saadetised väljaspool Eestit jõuavad 3–15 tööpäeva jooksul (kui ei ole kokku lepitud teisiti). Erandjuhtudel on veebipoel õigus tarnida kaup kuni 45 kalendripäeva jooksul.
Ostjal on pärast tellimuse kättesaamist õigus e-poes sõlmitud lepingust 14 päeva jooksul taganeda. Toote kättetoimetamise hetk vastab määrustes sätestatud täitmise hetkele ja sõltub valitud tarneviisist. Taganemisõigus ei kehti ostudele, mis ei ole sõlmitud sidevahendi teel.
Kui ostja kasutab taganemisõigust, tuleb kaup tagastada Minukaubad.ee-le, kattes tagastusega seotud kulud. Vastavalt Leedu Vabariigi tsiviilseadustiku artiklile 6.228, lõige 2.5 („tervise ja hügieeni põhjustel“) ei kohaldu 14-päevane taganemisõigus sanitaar-kaupadele, mille pakend on avatud.
Kui Minukaubad.ee tuvastab, et ostja on kasutanud 14-päevast taganemisõigust kolm korda, jätab veebipood endale õiguse keelduda ostjal uut tellimust vastu võtmast.
Taganemisõigus ei kehti, kui ostja on juriidiline isik.
Kaupu ei tohi kasutada muul viisil kui selleks, et kontrollida nende olemust, omadusi ja toimimist samal määral, nagu see oleks lubatud füüsilises poes.
Kui kaupu on kasutatud muul otstarbel või ilmnevad kasutusjäljed, on veebipoel õigus tagastatav summa vähendada vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb 14 päeva jooksul alates kättesaamisest esitada taganemisavaldus (vorm saadaval: Toodete tagastamine) e-posti teel.
Tagastamiskulu kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus on selles, et kaup ei vasta tellimusele (nt vale või defektne toode).
Ostja peab kauba tagastama 14 päeva jooksul pärast taganemisavalduse esitamist või esitama tõendi, et kaup on sama perioodi jooksul üle antud vedajale.
Veebipood tagastab ostjale pärast kauba kättesaamist kõik lepingu alusel saadud maksed viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul. Veebipoel on õigus keelduda tagasimaksest seni, kuni kaup on kätte saadud või kuni on esitatud tõend kauba tagastamise kohta.
Kui ostja on valinud mõne muu tarneviisi, mis ületab odavaima pakutava viisi, ei pea veebipood kompenseerima lisakulu.
Veebipoel on õigus müügist taganeda ja nõuda kauba tagastamist, kui toote hind on märkimisväärselt madalam turuhinnast ilmse vea tõttu.
Veebipood vastutab tarbijale müüdud kaupade lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis eksisteerisid juba kauba üleandmisel ja ilmnevad kahe aasta jooksul alates üleandmisest. Esimese aasta jooksul eeldatakse, et puudus oli olemas üleandmise hetkel, ning vastutav on veebipood.
Tarbijal on õigus pöörduda veebipoe poole kahe kuu jooksul pärast puuduse ilmnemist, kirjutades aadressile info@minukaubad.ee või helistades numbril +370 6442 5434. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui kaupadel ilmnevad puudused, mille eest veebipood vastutab, parandatakse või asendatakse tooted. Kui see ei ole võimalik, tagastatakse ostjale kõik maksed.
Veebipood vastab tarbija kaebusele kirjalikult 15 päeva jooksul.
Kui ostja on juriidiline isik, ei kohaldu 2-aastane garantii.
Veebipood kasutab ostja sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ja kauba kohaletoimetamiseks. Vajalikud andmed edastatakse transporditeenuse pakkujale.
Uudiskirju ja pakkumisi saadetakse ostjale ainult juhul, kui ostja on avaldanud soovi neid saada, sisestades oma e-posti aadressi veebilehel ja andes vastava nõusoleku.
Ostjal on võimalik igal ajal loobuda pakkumistest ja uudiskirjadest, saates meile e-kirja või järgides juhiseid pakkumist sisaldavas e-kirjas.
Kõik ostja kaebused tuleb esitada e-posti või telefoni teel. Kui ostja ja veebipood ei jõua kokkuleppele, on ostjal õigus pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Komisjon on pädev lahendama tarbija ja veebipoe vahel tekkinud lepingulisi vaidlusi. Komisjonis vaidluste lahendamine on tarbijale tasuta.
Ostjal on võimalik pöörduda ka Euroopa Liidu vaidluste lahendamise asutuste poole.